Ένα φορτηγό πλοίο 45.000 τόνων, το MV/“Ναυτίλος”, σαλπάρισε από το λιμάνι του Βανκούβερ με προορισμό την Γιοκοχάμα, κουβαλώντας πολύτιμο φορτίο ( λεπτόκοκκο σιδηροµετάλλευµα ) Ο τεράστιος όγκος του πλοίου κοβόταν στα νερά του Ειρηνικού, ενώ η μηχανη κινητήρας Sulzer RND δούλευε ασταμάτητα. Η κάθε του ώθηση συνόδευε το πλοίο καθώς έκοβε τα κύματα με ταχύτητα και σταθερότητα.
Το “Ναυτίλος” διέθετε (3) τρεις ηλεκτρομηχανές της ΜΑΚ, προσφέροντας δύναμη στις βασικές λειτουργίες του. Οι μηχανικοί παρακολουθούσαν συνεχώς την κατάσταση των μηχανών, φροντίζοντας να είναι όλες σε άψογη κατάσταση. Η τεχνολογία που κινούσε το πλοίο ήταν εξαιρετικά αξιόπιστη,εκεινα τα χρονια 1982, αλλά τα ανοιχτά νερά του Ειρηνικού δεν έλειπαν ποτέ από εκπλήξεις. Οι άνεμοι ήταν άλλοτε φιλικοί και άλλοτε απρόβλεπτοι, ενώ τα ρεύματα μπορούσαν να αλλάξουν την πορεία.
Μια νύχτα, το “Ναυτίλος” βρέθηκε αντιμέτωπο με μια καταιγίδα. Τα κύματα έσπαγαν πάνω στην πλώρη, και το πλοίο έτρεμε από την δύναμη του ανέμου και του νερού.Η μηχανη Sulzer RND δούλευε στο μέγιστο των δυνατοτήτων της, ενώ οι ηλεκτρομηχανές της ΜΑΚ κρατούσαν τα φώτα αναμμένα, τον εξοπλισμό σε λειτουργία, και την πλοήγηση σταθερή. Οι ναυτικοί δούλευαν σιωπηλά, ξέροντας πως κάθε λάθος θα μπορούσε να τους κοστίσει ακριβά.
Οι ώρες περνούσαν, και η καταιγίδα υποχωρούσε σταδιακά. Το πλοίο συνέχισε την πορεία του, ακλόνητο, όπως είχε σχεδιαστεί να κάνει. Οι μηχανές είχαν αντέξει, το πλήρωμα ήταν ασφαλές, και η Γιοκοχάμα φάνταζε ξανά στο βάθος του ορίζοντα. Καθώς το “Ναυτίλος” πλησίαζε προς το λιμάνι, όλοι ήξεραν πως είχαν ζήσει άλλη μια δύσκολη αποστολή, αλλά και μια σημαντική νίκη ενάντια στα στοιχεία της φύσης.
Το πλοίο άγγιξε το λιμάνι της Γιοκοχάμα, και το φορτίο του άρχισε να εκφορτώνεται. Η μηχανη Sulzer έμεινε επιτέλους σιωπηλη.
Το χύδην φορτίο μπορεί να είναι πολύ πυκνό ή διαβρωτικό. Αυτό μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα, όπως μετατόπιση φορτίου, αυθόρμητη καύση ή υπερφόρτωση, προβλήματα που μπορούν να απειλήσουν το πλοίο. Η χρήση γηρασμένων πλοίων που είχαν προβλήματα διάβρωσης έχει συνδεθεί με τη βύθιση αρκετών πλοίων τη δεκαετία του 1990. Πλέον έχουν θεσπιστεί νέοι κανονισμοί σχετικά με τη βελτίωση της σχεδίασης και επιθεώρησης ενός πλοίου, καθώς και την εγκατάλειψή του.
Υ.Γ.«Το παρόν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα, τα ονόματα και οι καταστάσεις είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα».
άφησε και ενα σχολιο!